Wednesday, 6 July 2011

Kalau Tuhan Dikenali

As Salam.. Malam ni sayu je rasa hati ni. Aku pun tak tahu kenapa. Adakah aku rindu pd seseorang? Mungkin aku rasa letih kot. Badan pun tak berapa sedap. Batuk2 dan selsema ni. Tp badan tak rasa demam. Adik aku ada bagi ubat suh aku makan (Sayang gak dia kat abg dia sorang ni). Sat lagi aku mkn konpem terus zzzzzzzzzz. Ubat batuk yg adik aku bg ni kuat gak. Tu aku tak mkn lagi. Pas buat entry ni aku gi mkn ubat dan terus rehat. Maaf lah hari ni tak dpt ronda2 ke blog kawan2 ekkk. Serius tak berapa larat. Ni aku nak bagi korang dgr satu lagu sebelum aku gerak. Hayatilah ekk. Aku pun dr tadi duk dgr lagu ni je. Lagu nasyid beb.. Lagu ni dah lama dah. Kalau tak silap zaman2 Al Arqam dulu dah ada. Nyanyian kumpulan Mawaddah. Sekali sekala layan besh gak. ok. Layanzzzzz....

Video drpd Youtube


Kalau Tuhan Dikenali 

Kalau Tuhan kita kenali
Kasih sayang dan peranan-Nya
Kalau Tuhan kita fahami
Keagungan dan kekuasaan-Nya

Kalau Tuhan kita rasakan
Betapa Dia sangat cintakan hamba-Nya
Kita akan sanggup berjuang, sanggup mati kerana-Nya
Kita akan sanggup berkorban apa saja kerana-Nya

Kalau Tuhan dikenali
Cintailah Tuhan
Dia adalah segalanya
Korbankanlah apa sahaja kerana-Nya

Cintakan Tuhan, Cinta paling mahal
Cintakan selain Tuhan, cinta murahan
Kalau Tuhan kita kenali
Dialah segala-galanya
Kalau Tuhan kita fahami
Dialah Pengurus seluruh keperluan kita
Kalaulah kita faham
Tuhan ini siapa sebenarnya
Kita akan sanggup menerima ujian kerana-Nya
Kita sanggup buat apa sahaja demi cinta pada-Nya
Kita akan sanggup menderita demi cinta pada-Nya
Cintakan Tuhan cinta yang abadi

7 comments:

Khairil said...

awaludin makrifatullah...tak kenal maka tak cinta...

hairie brutalmania said...

the best

laskar pelangi said...

pelangi suka layan nasyid2 nie;)

best:)

ninest123 said...

louis vuitton outlet, ralph lauren pas cher, polo ralph lauren outlet, longchamp pas cher, ray ban sunglasses, oakley sunglasses, oakley sunglasses, louis vuitton, michael kors, louboutin shoes, sac longchamp, chanel handbags, tiffany jewelry, christian louboutin outlet, ray ban sunglasses, louis vuitton, louboutin outlet, gucci outlet, prada outlet, prada handbags, longchamp, louboutin, jordan shoes, air max, ugg boots, replica watches, nike air max, nike outlet, nike air max, nike free, nike free, nike roshe run, polo ralph lauren outlet, ugg boots, longchamp outlet, kate spade outlet, cheap oakley sunglasses, oakley sunglasses, louis vuitton outlet, louboutin pas cher, ray ban sunglasses, air jordan pas cher, longchamp outlet, tiffany and co, replica watches, burberry, uggs on sale, oakley sunglasses, louis vuitton, tory burch outlet

ninest123 said...

vans pas cher, sac guess, new balance pas cher, lacoste pas cher, nike air max, hollister pas cher, coach outlet, coach outlet, lululemon, ugg boots, timberland, kate spade handbags, ray ban pas cher, abercrombie and fitch, coach purses, nike blazer, ralph lauren uk, air force, nike air max, michael kors outlet, hogan, replica handbags, michael kors outlet, nike air max, true religion jeans, hermes, michael kors, nike free run uk, michael kors outlet, oakley pas cher, north face, michael kors, hollister, true religion outlet, michael kors outlet, burberry outlet online, michael kors, michael kors outlet, true religion jeans, ugg boots, true religion jeans, vanessa bruno, nike roshe, north face, converse pas cher, tn pas cher, burberry, mulberry, michael kors, ray ban uk

ninest123 said...

baseball bats, longchamp, nfl jerseys, ghd, jimmy choo shoes, vans shoes, nike air max, lululemon, new balance, ralph lauren, converse outlet, mac cosmetics, valentino shoes, nike huarache, oakley, north face outlet, iphone cases, soccer shoes, asics running shoes, wedding dresses, gucci, bottega veneta, soccer jerseys, chi flat iron, nike air max, hollister, babyliss, louboutin, p90x workout, reebok shoes, instyler, timberland boots, lancel, hollister, ray ban, mcm handbags, nike trainers, mont blanc, giuseppe zanotti, north face outlet, herve leger, celine handbags, insanity workout, ferragamo shoes, beats by dre, abercrombie and fitch, birkin bag, vans, hollister, nike roshe

ninest123 said...

canada goose uk, ugg pas cher, ugg,uggs,uggs canada, pandora charms, moncler, pandora charms, ugg boots uk, doudoune canada goose, moncler, moncler, louis vuitton, canada goose, juicy couture outlet, louis vuitton, links of london, juicy couture outlet, hollister, moncler, marc jacobs, wedding dresses, moncler outlet, montre pas cher, moncler, coach outlet, swarovski crystal, pandora jewelry, canada goose, moncler, thomas sabo, canada goose, louis vuitton, canada goose outlet, karen millen, canada goose outlet, sac louis vuitton pas cher, swarovski, ugg,ugg australia,ugg italia, bottes ugg, moncler, louis vuitton, canada goose, pandora jewelry, replica watches, toms shoes, supra shoes