Friday, 17 June 2011

Sayang, dah nak tdo ke? Duk watpe tu?

Aku baru je tutup suis tv. Mata dah ngantuk sgt2 ni. Baru je layan Ali Cafe. Pelik rasanye. tadi rasa takmo minum sbb dah gosok gigi. Tindakan yg bijak kan. Heheheeheh. Org2 kat rumah ni semua dah tido. Maknanye tinggal aku soranglah. Jeng.. jeng.. jeng...Alahaii kat umah sendiri nak takut mende. Lainlah duk umah banglo 100 bilik. Goyang gak aku. heheh..

Topik sekarang apa yg korang buat sebelum tdo? Gosok baju utk gi dating atau utk gi keje esok? Mandi? Cuci muka? Iron baju? Ada yg bermain mesej ngan kawan /bf /gf masing2. Tak kiralah gunakan YM, Hp, fb, dan sewaktu dengan nye.Yg duk tersengih sorang2 tu ape cerita? Adakah anda masih waras? Ada juga yg duk berkhayal atas katil sambil terbayang kekasih yg dicintai.

Yg tengah hangat bercinta, duk bergayut dekat hp sambil tangan tu menyentuh segala barang yg ada di depan mata. Silap2 sentuh kang tak pasal2 kene makan penampo jepun. hehehe.. Kalau tengah gaduh plak, mesti tgh nangis teresak2 sambil peluk bantal busuk.. Aku benci kau.. aku benci kau..

Korang tanye aku ke? Aku selalunye sebelum tido duk berkhayal. selalunye aku duk berkhayal nak jadi kaya. Kumpul duit banyak2 pastu boleh beli apa saja. Berangan takpe. Takde keluar modal. huhhuhuhh...

Bagaimana pula yg dah kawin? Faham2 sajalah. Jgnlah pikir bukan2. hehehe.. Mungkin malam lah masa yg sesuai utk pasangan suami dan isteri membincangkan masalah keluarga, kerja dan perihal anak2. Bukan semua pasangan suami isteri dapat meluangkan masa bersama di siang hari. Jadi sebelum tidolah masa yg sesuai untuk merapatkan hubungan dan menambahkan zuriat.. Cewahhh....

Huarghhh... Menguap plak aku.. Itu tandanye aku kene stop ni. Diucapkan selamat malam kepada semua. Semoga mimpi indah (manisnye ayat). Kalau mimpi lain mcm dan rasa basah je jgn lupa mandi besok (18SX). Ehh.. melalut balik aku ni..

Ok. Assalammualaikum....ZZZZZZzzzzzzzzzzz

2 comments:

Gagak said...

haha, bro, cmana nak kembalikan cycle tidur yg telah terjejas?hehe

mardiah love islam said...

haha ana plak sblm tidor confirm kena dngq lagu br lena..hehe pelik kan..kadang2 tu sambil dngq lagu tu mst dok fikiq bnd2 merepek..pelik kan..hehehe..apalh nux jd ngan ana ni..:)