Monday, 4 July 2011

Lawak 18SX (Utk Yg Dah Cukup Umur Je)

Cerita Malam Pertama
Sekadar Gambar Hiasan

Pasangan muda yang sama-sama masih dara dan teruna akhirnya menikah.
Masing-masing gugup ketika menghadapi malam pertama, namun tidak ada yang mahu mengaku atau bertanya kepada pasangannya tentang apa yang harus dilakukan.
Didera kebingungan, si pengantin lelaki bertanya kepada ayahnya, “papa, apa yang harus saya lakukan?”
“Telanjang dan naik ke tempat tidur,” jawab ayahnya.
Kemudian ia melakukan apa yang disarankan ayahnya.
Si pengantin perempuan kaget setengah mati melihat kelakuan suaminya, dia kemudian bertanya kepada ibunya.
“Telanjang dan ikuti suamimu,” saran ibunya.
Setelah berbaring beberapa lama, si pengantin lelaki keluar kamar dan bertanya lagi kepada ayahnya, “apa lagi yang harus saya lakukan?”
Sambil menggeleng ayahnya menjawab, “lihatlah tubuh telanjang isterimu. Kemudian masukkan bahagian tubuhmu yang paling keras ke tempat isterimu kencing.”
Beberapa saat kemudian, giliran si pengantin perempuan bertanya kepada ibunya.“Apa yang harus saya lakukan?”Ibunya balik bertanya, “apa yang sedang dilakukan suamimu?”
Setengah mengeluh si pengantin perempuan berkata, “dia sedang membenamkan kepalanya ke dalam toilet.”

Perempuan Orang Asli
Sekadar Gambar Hiasan

Hujan turun renyai-renyai ketika satu operasi membanteras komunis oleh askar melayu di pinggir hutan belantara.Sepasukan tentera ketika sedang meronda di sebatang anak sungai berdekatan dengan sebuah kampung orang asli, terdengar ada orang sedang mandi.Mereka terfikir mungkin ada komunis yang sedang mandi. Sambil bergerak, askar-askar itu mengintai-ngintai di celah-celah daun kayu.Terkejut mereka kerana ternampak seorang perempuan orang asli sedang mandi dalam keadaan yang memberahikan. Kerana sudah dua bulan berada dalam hutan, perempuan orang asli pun pada pandangan askar-askar itu nampak mengalahkan ratu cantik.Ketika semakin dekat askar-askar itu ke arah perempuan orang asli, terperanjat bukan kepalang perempuan orang asli itu apabila ternampak kelibat askar-askar itu, sedang memerhatikan dia mandi bogel tanpa mata berkelip.Dengan pantas perempuan orang asli itu mencapai kain basahan yang dibawanya lalu menutup mukanya dengan keadaan diri menjadi kaku.Bila semakim dekat askar-askar yang macam harimau lapar lantas bertanya pada perempuan orang asli itu, "kenapa kamu tutup muka, tak tutup seluruh badan kamu?"Perempuan orang asli jawab, "barang itu semua serupa, tapi muka lain-lain."

Tersalah Rendam
Sekadar Gambar Hiasan 

 Seorang pemuda yang akan berkahwin telah berjumpa dengan bapa saudaranya yang juga seorang pakar dalam masalah tenaga batin untuk mendapatkan sedikit petua.

"Pak Cu, saya akan berkahwin tidak lama lagi tetapi saya masih belum bersedia. Bagilah petua untuk saya menghadapi malam pertama nanti," tanya Zally.

"Malam pertama merupakan malam yang sangat penting bagi lelaki. Kamu seharusnya dapat memberi kepuasan yang tidak dapat dilupakan oleh isteri kamu nanti," terang Pak Cu buka mukadimah.

"Bagaimanakah caranya Pak Cu?"

"Begini, kamu seharusnya membesarkan alat kelamin kamu dan ini akan membuatkan isterimu menjerit pada malam pertamanya."

"Bagaimana caranya Pak Cu?," tanya Zally lagi.

"Kamu mesti merendam alat kelamin kamu dalam air teh setiap malam sehinggalah malam pertama kamu."

Zally balik ke rumah dan melakukan apa yang diajar oleh
 unclenya pada setiap malam.

Pada malam pertama,
 unclenya juga berada di rumah . Tiba-tiba kedengaran isteri pemuda itu menjerit kuat. Pak Cu mula terfikir akan kehebatan petua yang diberikannya kepada Zally.

Zally keluar dari biliknya dengan wajah yang sedih. Pak Cu kelihatan hairan lalu bertanya kepada Zally.

"Kenapa cepat sangat?," tanya Pak Cu.

"Saya punya memang panjang Pak Cu, tapi kenapa hanya sebesar pensil saja?"

"Adakah kamu ikut petua yang Pak Cu ajarkan?"

"Sudah Pak Cu. Tiap-tiap malam saya merendam 'anu' saya dalam segelas air teh."

"Teh apa yang kamu gunakan?"

"Mustika Ratu - Slimming Tea."
 

4 comments:

cik pha said...

adoyaiiii hish2 hehhe

Fiqas said...

heheehhe... berkesen betul Mustika Ratu tu.. betul2 slim...

hairie brutalmania said...

hahahaha sengal der...

Kinderbuana said...

ekekeke...thanks bro baru nak menjerit tergelak la plak..